Busca tus grupos y solistas favoritos:
lyrics of songs
  NUESTRAS SECCIONES
  USUARIOS
usuario:
password:
 
  TOP WEBS AMIGAS
  PUBLICIDAD
  PRÓXIMAS SECCIONES
Carátulas
Wallpapers
Melodías

LETRAS DE CANCIONES . LYRICS OF SONGS . ROLAS . LETTRES - SINGERS. LETRAS DAS CANÇÕES . SINGERS. BRIEVEN VAN LIEDEREN . SINGERS. LETTRES DE CHANSONS . CHANTEURS. BUCHSTABEN VON IEDEN . TESTI DELLE CANZONI . CANTANTI. LETRAS DAS CANÇÕES. LLETRES DE CANÇONS. VIDEOS DE MÚSICA. VIDEOS MUSICALES. VIDEOCLIPS


eXTReMe Tracker

--LIL' JON
Estás en:
Inicio > Letras de canciones > Lil' Jon > Bia' Bia' 2




Letra de la canción 'BIA' BIA' 2' de 'LIL' JON'






[Hook x2]
Bia Bia, why ya actin' like a - like a
Bia Bia, why ya fussin' like a - like a
Bia Bia, why ya lookin' like a - like a
Bia Bia, why ya frontin' like a - like a

[Lil' Jon]
Well get cho' hands up, get cho' hands up
Got damn it motherfucker, get cho' hands up
Well get cho' hands up, get cho' hands up
Got damn it motherfucker, get cho' hands up
Well throw yo click up, throw yo click up
Got damn it motherfucker, throw yo click up
Throw yo click up, throw yo click up
Got damn it motherfucker, throw yo click up
Well what chu' lookin' at nigga, what chu' lookin' at nigga
What chu' lookin' at nigga, what chu' lookin' at nigga
What chu' lookin' at nigga, what chu' lookin' at nigga
What chu' lookin' at nigga, what chu' lookin' at nigga
Now what chu' wanna do, what chu' wanna do
Got damn it, fuck nigga what chu' wanna do
What chu' wanna do (You scared), what chu' wanna do (You scared)
Well nigga fuck you, fuck you, fuck you, fuck you

[Hook x2]

[Too ]
Well pour me some Bombay and fire up that bomb
It's about time somebody checked you, you bitch ass punk
I heard you slapped ya woman cause she told ya the truth
Real niggas, bring out the ho in you
Us pimp niggas get a foul ho, we chin check her
All you do is play the role nigga, you just an actor
Won't let a bitch breathe, if she wanted with your's
You just a weak motherfucker, so insecure
How come she can't leave home without gettin' cussed out
Every time you get mad, you say get the fuck out
But I told her, I said it's cool, get at me
Come by the house and get nasty
I spit the real game
I rolled her in my Caddy when she yelled my name
I told her call me daddy
Trick nigga if you tell me you's a playa, you's a lie
Cause you'll never be like Willie Dynamite and Super-Fly
You just a...

[Hook x2]

[Chyna Whyte]
Bump, bump, bump, bump lettin' off shots
Double glock, glock, ch-ch, nigga pop pop
It don't stop in that Dirty South
Burn up the whole block, that's what this here we bout
Niggas livin lawless, niggas labeled hardest
Gonna see who's life is shortest
Regardless this whole world to me is garbage
Tryin' to reap my harvest
I'm starvin' less than a life of ballin'
Yet still tryin' to find my callin'
And make a change, look into my eyes all you see is pain
Look up in the sky all I see is rain, ain't no sunshine
Call me a monkey, but look I got King Nine bloodlines
With P-9's and semi-autos, ain't guaranteed tomorrow
Name all I borrow
I represent the slums, ate the crumbs
Now I'm reachin' for a new height
Nothin' but love and we grew tight
Played and renew sight
Hustlin' for food tight
Who the dopest on the planet BITCH, Chyna Whyte

[Hook]

Traducir esta letra:


MÁS LETRAS DE 'LIL' JON'


Canciones
LetraVideo
:: Letras de Lil' Jon - Act fool
:: Letras de Lil' Jon - Bia' Bia'
:: Letras de Lil' Jon - Bia' Bia' 2
:: Letras de Lil' Jon - Bitch
:: Letras de Lil' Jon - Bitches Ain't Shit
:: Letras de Lil' Jon - Bo Hagon's Phone Call
:: Letras de Lil' Jon - Bounce Dat Ass
:: Letras de Lil' Jon - Can't Stop Pimpin
:: Letras de Lil' Jon - Contract
:: Letras de Lil' Jon - Da Blow feat. Gangsta Boo
:: Letras de Lil' Jon - Diamonds
:: Letras de Lil' Jon - Don't Fuck Wit Me
:: Letras de Lil' Jon - Feel So Numb
:: Letras de Lil' Jon - Get Crunk
:: Letras de Lil' Jon - Get Low
:: Letras de Lil' Jon - Go To Church
:: Letras de Lil' Jon - Gotta Get Paid
:: Letras de Lil' Jon - Grand Finale
:: Letras de Lil' Jon - Heads Off (My Niggas)
:: Letras de Lil' Jon - I Don't Give A Fuck
:: Letras de Lil' Jon - I Like Dem Girlz
:: Letras de Lil' Jon - In Da Club
:: Letras de Lil' Jon - Just A Bitch
:: Letras de Lil' Jon - Knockin' Heads Off
:: Letras de Lil' Jon - Let My Nuts Go
:: Letras de Lil' Jon - Living Dead Girl
:: Letras de Lil' Jon - Lovers and Friends
:: Letras de Lil' Jon - Meet The Creeper
:: Letras de Lil' Jon - Move Bitch
:: Letras de Lil' Jon - Neva Eva
:: Letras de Lil' Jon - Never Gonna Stop Me
:: Letras de Lil' Jon - Nothing On
:: Letras de Lil' Jon - Oh Na Na Naa Naa
:: Letras de Lil' Jon - One Night Stand
:: Letras de Lil' Jon - Pittbulls Cuban Rideout
:: Letras de Lil' Jon - Play No Games
:: Letras de Lil' Jon - Push That Nigga, Push That Hoe
:: Letras de Lil' Jon - Put Yo Hood Up
:: Letras de Lil' Jon - Real Nigga Roll Call
:: Letras de Lil' Jon - Rep Yo City
:: Letras de Lil' Jon - Role Call
:: Letras de Lil' Jon - Snap Yo Fingers
:: Letras de Lil' Jon - Snap your finger
:: Letras de Lil' Jon - Stick That Thang Out (Skeezer)
:: Letras de Lil' Jon - Superbeast
:: Letras de Lil' Jon - The Weedman
:: Letras de Lil' Jon - Throw It Up
:: Letras de Lil' Jon - Tienes Tremendo Culo (ft Pitbull)
:: Letras de Lil' Jon - Toma
:: Letras de Lil' Jon - What U Gon' Do
:: Letras de Lil' Jon - What you gon' do
:: Letras de Lil' Jon - What you gon' do (remix)
:: Letras de Lil' Jon - White Meat
:: Letras de Lil' Jon - Who U Wit
:: Letras de Lil' Jon - Yeah! (en portugués)
:: Letras de Lil' Jon - Yeah! (ft Usher y Ludacriss)
  BUSCADOR DE MUSICA Y CANCIONES
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R
S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Busca tus letras de canciones y videos de música favoritos gracias a
  LETRAS DE CANCIONES MÁS VISITADAS
  ÚLTIMAS NOTICIAS
  ÚNETE A NOSOTROS
  GRUPOS MUSICALES MÁS VISITADOS
  OTROS GRUPOS MUSICALES
Las letras, videos y demás contenido disponible en letrasyletras.com tienen propósitos meramente educativos y su contenido es totalmente gratuito. Si el mismo tiene copyright rogamos que nos lo comunique y será retirado de inmediato. Aviso Legal