Busca tus grupos y solistas favoritos:
lyrics of songs
  NUESTRAS SECCIONES
  USUARIOS
usuario:
password:
 
  TOP WEBS AMIGAS
  PUBLICIDAD
  PRÓXIMAS SECCIONES
Carátulas
Wallpapers
Melodías

LETRAS DE CANCIONES . LYRICS OF SONGS . ROLAS . LETTRES - SINGERS. LETRAS DAS CANÇÕES . SINGERS. BRIEVEN VAN LIEDEREN . SINGERS. LETTRES DE CHANSONS . CHANTEURS. BUCHSTABEN VON IEDEN . TESTI DELLE CANZONI . CANTANTI. LETRAS DAS CANÇÕES. LLETRES DE CANÇONS. VIDEOS DE MÚSICA. VIDEOS MUSICALES. VIDEOCLIPS


eXTReMe Tracker

--50 CENT FEATURING EMINEM
Estás en:
Inicio > Letras de canciones > 50 Cent Featuring Eminem > You don't know




Letra de la canción 'YOU DON'T KNOW' de '50 CENT FEATURING EMINEM'






[Chorus]
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
We run it
You know but ya acting like ya don't know
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
We run it
You know but ya acting like ya don't know
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know

[50 Cent]
Now homie I say I run it run it cause I'm in control
Hypnotic hennessy a couple shots of patron
I have ya feeling aight, I get ya high as a kite
Party popping shawty says she coming with me tonight
I ent settled the limit, I ent snapping and popping
Even though I'm bopping my head though I'm just standing there watching
I'ma hustler I hustle, you can tell that I'm paid
And I protect what I got, I'm in a house with my blade
Nigga you front you gonna get it, OK now maybe I've said it
Cause I want you to trip it, yea I be on that shit hit
You should see when I'm stuntin', My flash is sposed to be warning
Push the grip see me rollin', you can tell that I'm holdin'
I'm just doing my thang, you know the units the game
I got my grimey shady with me, you front you'll havta get me
Off your ass, I'll pay the lawsuit and laugh
Haha its not a big deal it's nothing but some cash
Lets Go...

[Chorus]
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know

[Eminem]
When me and fif' got together to do this music
The more we became enveloped we just developed a fellowship through it
It's no pretend shit its friendship meaning this is assuming
This ent him it's just media see the image is images
With the shit its new gimmicks, its jus blood in and blood out
When there's beef you just gotta know when to butt in and butt out,
If there's a problem we solve it, we don't resolve it
It usually just evolves into one big brawl and we all get involved
[ these lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
And we should all get a merit, cause most beef we inherit
And wear it like a badge of honor, pass it around and share it
And let it go to whoever's holding the most current beef on they're shoulders
And the soldiers got their back s to the toper
But tonight we ent come in here to beef with nobody
We came to party, Banks, Cashis and Mr. Ferrari
So it's Shady, Aftermizath, packin' that ass
You wizass, comizo what kinda bizucko musician is that?

[Chorus]
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know

[Cashis]
Pistol play ricochet see where the victim lay
Slumped over bleeding, J.F.K
H.K to ya chest plate cave
I will ride to the death, do you rep that way?
Forever I'ma be a Shady seven four gangsta
Plus I'll survive everything you got in that chamber
I thrive off of danger, jumping it all beef
You keep talking shit now the squad gone called me

[Lloyd Banks]
Enough holding back the steam, Em let off a magazine
Dapadon cap of Queens, mixed in with Cashis creams
Started off with half a dream, developed into what you see
Telling ent my cup of tea, can't tell I'ma fucking G?
I'm all automatic when I'm at it, start static and you splattered
Shit shattered, I'ma walking bitch magnet
Spit it how I live it live it always to the limit
And I'm always on my pivot for my digits you dig it?
So what?

[Chorus]
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know
Who run it?
You know ya acting like ya don't know
I tear the club up fo sho
This flow is gonna bring more dough
You know but ya acting like ya don't know
Who run it?

Traducir esta letra:


MÁS LETRAS DE '50 CENT FEATURING EMINEM'


Canciones
LetraVideo
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 100 degrees
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 100 degrees (en español)
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 3 questions
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 3 questions (en español)
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 313
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 313 (en es pañol)
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 4 verses
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 4 verses (en español)
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 6 in the morning
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 8 mile (español)
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 8 mile road
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - 911
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Angel
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Bibi
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Bitch
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Bully
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Clocks
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Contact
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Creep
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Get the fuck out
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Hail Mary
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Hail Mary (en español)
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - Lose yourself
:: Letras de 50 Cent Featuring Eminem - You don't know
  BUSCADOR DE MUSICA Y CANCIONES
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R
S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Busca tus letras de canciones y videos de música favoritos gracias a
  LETRAS DE CANCIONES MÁS VISITADAS
  ÚLTIMAS NOTICIAS
  ÚNETE A NOSOTROS
  GRUPOS MUSICALES MÁS VISITADOS
  OTROS GRUPOS MUSICALES
Las letras, videos y demás contenido disponible en letrasyletras.com tienen propósitos meramente educativos y su contenido es totalmente gratuito. Si el mismo tiene copyright rogamos que nos lo comunique y será retirado de inmediato. Aviso Legal